Wednesday, July 16, 2008

Work!!

Harini keje mmg stress...

Pepagi dah kene marah ngan customer... but I admit... part of it was my fault..

But the good thing was, my supervisor was nice enough to keep on assuring me then we're normal humab beings who make mistakes and that I wasn't the only one to be blamed about this..

Then she went out to see a customer.. ok lg.. then sorang2 yg lain pun kuar.. tinggal I sorang.. n customers derang masuk.. mintak itu ini, I dunno anything... then kene bebel lg ngan customer. Kelam kabut I sesorang.. call the other managers.. tanye what's up with their customer.. itu ini... terase kebabian melanda... and I couldn't eat lunch until after 2pm.. sbb derang semue xde kat office...

Haihhh.. tensi2... teros pening kpale pastu... but after lunch, had a 20 minute nap kat pantry room, then was ok after that.

Had dinner with me girls, Mimah, Zeryn, Farah, Azleen owh.. n baby Rayyan... crite2 pasal work masing2.. pasal kawen.... ehem2... pade org2 yg nak kawen tu.. cepat2 laaa... Hihihihi..

Baby Rayyan makin comey.. A lot of things to catch up.. tp x sempat.. maybe one day, kene lepak lame2 lg.. so that kene bleh crite everything...

1 comment:

ladysue said...

kebabian melanda..hoho