Sunday, December 14, 2008

Almost there...

My room is finally complete.. well almost la... about 80% complete laa...

Just got a new almari Saturday (yesterday) ni... and it's huge!!! bleh muat like 5 org ok!! Hahahaha...

Semangat giler nk kemas2 barang masuk the new almari... ngeee~~

Now I have tons of places for my stuffs...

Tapi kan, terase kecik la my room now.. but takpe.. it does feel comfy at the same time...

Now just nak tunggu my parents buy their own side table, so that I can have mine back... then I nk beli one nice chair to put by the window.. tempat utk lepak2 bace buku or berangan or bergayut... Ngee~~

Harini gi shopping ngan Zeryn kat OU... dah lame x gi shopping ngan die.. best giler!! Despite tgh x sehat... bantai je jenjalan... kan? kan?? hahahahaha... before that pepagi tadi gi breakfast ngan Zeryn... pastu i wanted to go to OU.. then Zeryn ikot skali... yeayy... ade kawan!!

Today is a fun day!!!

Besok kerja.... bluwekkkk!!!

No comments: